ETW

 

Erre legalább jó volt ez a hétvége, hogy új szavakat tanultam. Nagyobbat verettem Gini songra (és többször,) mint amit a jóízlés határán innen lehet érteni, nyilván ésszel alkoholizáltam és nyilván nem voltam mocsok másnapos, amikor kedvenc csapatom úgy döntött, hogy inkább most ő is másnapos lesz.

Pont késő délutáni órákra kapartam magam annyira össze, hogy imádott plédimbe takarva, túrórudit majszolgatva arra vetemedjek, hogy az összeszedetlen bámulási hajlamomat egy Liverpool meccsen éljem ki. Ez az a pont, amikor már úgy tudsz örülni az élet apró dolgainak, hogy nem hánysz epét, hogy benned marad a víz, meg hogy egész jó arányban tudsz stabil oldalfeküdni. És Isten lássa lelkem, tényleg nem voltak nagy igényeim. Van egy csapat, ahol igazából – még – nincsenek sérültek 5-ösével a kórházban, aki meg igen, arra azért pont nem lehet fogni semmit, visszatért a sztárjátékosa, aki bár hisztizett, de látszik rajta, hogy bizonyítani akar, és kopik le róla a meccshiány. Van egy alapozást végigtolt mag, egy botladozó védelem, de egy kreatív, sok lövést, sok helyzetet kialakító támadósor.

Alapnak nem rossz. Ebből tudnak jönni a jó beleállós 4-3-ak, ahol vezetünk már 4-1-re, de a végén csak kibrusztoljuk. Ó hát Liverpool, ez egy ilyen csapat. Van rotáció? Hogyne lenne, rommá is adom, halmazatilag, előre is, élesben hátulról. Úgy tűnik, hogy a physioroomból igazoltunk egy új csatárt is Studge személyében, akinek semmi más dolga nem lenne, mint gólt lőni. Slave fit szélsők, Cou, örök élet, ingyen sör. Ehhez képest az van, hogy támadásban konkrétan  esetleges dolgokat sikerült csak összehozni. Oké Gini szöglete, dehát ő Gini, Cou lövése általában lelátó, szerencsére most kiadta, amúgy meg Studge zicceréhez kellett egy kurva nagy luft, nem mondanám ezt annyira kikényszerített hibának. Talán még OX fejesét ide lehet venni a végén, védővel a nyakán, izomból megfutva, nem annyira easy az. A lényeg, hogy tényleg van olyan meccs, amikor zsákszámra jönnek a helyzetek, itt is voltak, de ez most nagyon nem az volt. Lövés száma 17-8 ide, kaput találó 2-5 oda.

Védekezésben meg most mit lehet modani, egy gólra homologizálva vagyunk. Nem tudom, nekem annyira be van akadva Lovren, hogy kurva szívesen a nyakába tudnám varrni, ahogy elindul a labda felé, megtorpan, és pont elfér előtte az indítás. Inkább csak annyit mondok, hogy amióta két CB-s rendszer áll szemben egy egycsatáros támadójátékkal, azért egy ilyen szitut illene tudni levédekezni, hogy egy Voldemort hardverén futó sittes Gerrard firmware megrúgja az egyenest izombó. Hamann (?) mondta tán (de javítsatok ki) hogy lehet, hogy Lovren 5 injekcióval játszik, de neki is legalább annyi kell, hogy nézze.

Tudnám erre a meccsre mondani, hogy van ilyen. Tényleg. Én vagyok a legnagyobb híve annak, hogy nem 38 meccset nyerünk a bajnokságban, vannak ilyenek, hogy egy moszkvai út után nem adja ki. De mivel az utóbbi időszakban kezdünk belemászni a tavaszi fáradtságba szeptemberben, kicsit kezd már kérdőre húzódni a szemöldököm. Persze az utazás, az időjárás, a labda meg a fű, rengeteg zavaró tényező van. De kedves Klopp, ez a te kereted. Nem BR-től örökölt, volt hozzá elég ablakod (hogy a kurva ég szabja meg, fóka is volt elég). Volt időd alapozni, senki (fontos) nem ment el a csapattól. Tudtad, hogy lesz BL, te nem akartál mást hozni, ti találjátok ki a taktikot Buksiccsal, és azt sem mondhatod, hogy most vetted át a keretet és 2 naponta jön egy új csapat, akikről még nem is hallottál. Te főzted, sérülted nincs, tessék szépen összekaparni és felállni. Én maximálisan bízom benne hogy megcsinálod, tessék szépen hozzálátni. Chop-chop.

  • Konig74

    Össze is fogja kapni, aztán majd magukon nevetnek kínjukban a Kloppoutosok.

  • Pingback: ETW | Zongoracipelő()

  • Mel

    Sturridge signed his last contract 3 years ago this week: since then he’s scored 14 Premier League goals

    • tnorbi

      gondolom,hogy az elmúlt 3 szezonban 30 meccsnél többet nem játszott a pl-ben összesen, ha így nézzük nem is rossz… :D

      • biojezus

        Mindenre van magyarazat:)))

    • RQ17

      :(

  • Poco77

    Bocs hogy offolok de ez durva:

    https://www.facebook.com/GiveMeSport/photos/a.608037745910107.1073741828.566760030037879/1639284462785425/?type=3&theater

    The Brazilian players needed oxygen after playing in Bolivia… It’s 3,640m above sea level.

    • biojezus

      Megvan a magyarazat a kovetkezo 5db x re:)))

      • fantom

        Counak fingmaszkot adnék, amilyet Steve-O kapott

        • biojezus

          Lovreneknek meg a fulhames kpalyassornak a rako vs durex harc teljes leirasat a maximals vedelem miatt.

    • a magyar válogatott oxigénmaszk nélkül is simán verte őket, mi ebben a durva?

  • kerteminde

    Török-Izland 0-3… kemények ezek a vikingek :)

    • kerteminde

      Nem mellesleg kint lesznek a VB-n csoportelsőként a horvátok, ukránok, törökök előtt….

      • Mar(tin)ci

        Ja a bálnavadászok! Lehet nincs elég bálna ezért ráértek megtanulni focizni is. :)

  • Enzo

    az előző posztban linkelt liverpoolos fifás védekezéses videóhoz ez pont passzol:
    http://coub.com/view/xyu3c

  • Enzo

    na, Szalonka szerzett is egy nem túl nehéz gólt U21ben

    • RQ17

      támadóközéppályásként kezdett :o

  • Enzo

    halmozom itt a kommenteket, de mik ezek a címkék már, baszki, sírok :DDD

  • csöpi

    Jó cucc ám, csak azt nem értem, hogy a plédi az most pléd, vagy lédi?

    • nordsee

      Költői többesszám, pl. ajkaim -> ajakim

      • csöpi

        Mint két pléd?
        Vagy egy Dupléd?

        • nordsee

          Nem nem, egy semmiképpen.

  • Enzo

    nem tudom, hogy jutottam ide, de…
    #fonat
    https://scontent-vie1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/21980241_347877662303770_5171404919491526656_n.jpg
    valamelyik régi fonaton kinn volt az elnevezésről egy magyarázat (mármint erről a fonatos kapcsolódós témáról)

  • Poco77

    According to De Telegraaf, Klopp turned down both Davinson Sanchez and Napoli’s Kalidou Koulibaly in the transfer window because he thought Lovren and co. were better.

    • Konig74

      Érdekes elgondolás.

      • macca8

        Ezt mondtam én is, h ez a vélekedés van amögött, h nem vettünk mást.

    • bzsolesz

      Igazából a gond, hogy létszámban sem vagyunk/voltunk meg kph. posztra, nemhogy minőségre.
      Bár így, hogy gyorsan vége is a Ligakupa kalandunknak, kicsit lazább a szitu.
      Egyébként nem értek egyet ezzel, hogy ennyire Lovrenre van kihegyezve teljesen a védelmünk problémája, mivel egyrészt szerintem idén egyelőre Matip sem feltétlen jobb, továbbá egy játékosnál sokkal összetettebb a védelmi probléma, abba beletartoznak nagy mértékben a szélső védők, a középpálya védekezési hatékonysága/besegítése, továbbá a kapusok irányítása is. A főbb probléma, hogy mindezen felsorolt faktorokban bőven akadnak hiányosságok a véleményem szerint.

    • Rpi
    • tnorbi

      mondjuk Sanzhezt még meg is értem, mert ő még csak 1 fiatal tehetség, de Koulibaly fényévekkel jobb mint Klavan vagy Gomez, de szerintem még Lovrennél is.
      Télen viszont tényleg hozni kéne 1 cb-t.

    • LudasMatt

      szomszed kertje mindig zöldebb, Sotonban meg előtte franciában Lovren is sokkal jobb volt mint az akkori védőink oszt tessék. Olaszban amúgy is könnyű jó védőnek lenni, olyan tempó mellett ahol 40 évesen is befér valaki a védlebe.

  • RQ17

    Abszolut egyet tudok erteni a poszt allaspontjaval, pontosan igy latom en is. A kloppouton csak rohogni tudok, de teljesen felesleges mosdatni is. Ez most mar az o keretenek szamit, azt szeretem, hogy nem veszunk meg akarkit (Ox lehet az elso (!) flop, de ra is csak 2 ev mulva lehet majd rasutni), de nem kell mindent a vilagra fogni. Roffentse be a vankelmocis aggregatort ami a heavymetal zenekar hangositasat adja, mert aram nelkul nem hangzik jol az elektromos gitarok vinnyogasa.

    • nordsee

      Ha Klavan nem flop, akkor Ox biztonságban van.

      • RQ17

        4 millióért lehet valaki flop 2017ben?

        • Akkor is igazolas valaki, ha ingyen jott, meg mert fizetese is van.

          • macca8

            De azt pont hozza is, szerepelt annyiszor

          • RQ17

            Kevés a fizetése, és az egyetlen bűne hogy a 3. számú CB-nk, nem a 4., ahogy kéne.

          • nordsee

            Oxnak mi (lesz) a bűne?

          • RQ17

            Az, hogy 40 milió font volt, és 120k-t keres, ami ez egyik legmagasabb fizu a keretben.

          • nordsee

            Szórhatja a hamut a fejére. Bevásárolta magát a Liverpoolba.

        • persze, ott van mellette az opportunity cost is az kevés ár mellé kapott gyenge teljesítmény mellé, hogy nem hoztunk mást helyette, hanem költésünk 80%át támadó kp-ra/szélsőre toljuk.

          • macca8

            Ez meglehetősen obskurus, und szubjektív
            Miért miatta nem hoztunk mást és hogy jön ide, h támadót veszünk és nem védőt? A gyenge teljesítmény teljesen szubjektív: volt kb 3-4 gyengébb meccse, 6-8 meg tok jó.

  • dr.C
    • liverbörd (cluster headache)

      ezt illik még ide linkelni?

      • dr.C

        nem tudtam, hogy nem

        • liverbörd (cluster headache)

          csak vicceltem

  • Zsolt Aveiro

    KING CR7

  • Zsolt Aveiro

    KING CR7 YEAH

  • Zsolt Aveiro

    HALI

  • Zsolt Aveiro

    CR7

  • Zsolt Aveiro

    JE

  • Zsolt Aveiro

    KIIIIIIIIIIIIIING

  • Zsolt Aveiro

    yeah

  • Zsolt Aveiro

    MESSI NO VB

  • Zsolt Aveiro

    ROSSZ LIVERPOOL

  • Zsolt Aveiro

    HAHAHAH ROSSZ LIVERPOOL

  • Zsolt Aveiro

    CR7 KIRLAY

  • Zsolt Aveiro

    YEAH

  • Zsolt Aveiro

    YEAH CR7

  • Zsolt Aveiro

    KIRÁLY RONI

  • Enzo

    Naby Keitát amúgy megint kiállították

    • HH

      nagyon fiatalon lett elképesztően értékesnek kikiáltott játékos. emésztgesse csak, szokjon hozzá, mert jövőre nem árt méltóságteljsen viselni ezt a szerepet.

    • LudasMatt

      ö az uj Mascheranonk, leszarom ha párszor kiküldik, ha olyan szereléseket tolna.

  • csöpi

    Közben Klavanék hatot lőttek Gibraltáron!

  • Poco77
    • fantom

      Jóég ez is milyen régen volt már

  • RQ17
    • Konig74
      • Enzo

        47, egy utolsó másodperces Flanagan-nel :D (szegény Solankét meg sikerült kihagynom :O + ifiket)

        • RQ17

          46, annyit gondolkoztam a spanyolokon, hogy én is kihagytam Solankét, teljesen elfelejtettem a Spanyol Kapitányt :D

          • Konig74

            Fifa mester nálam is kimaradt, Kráterfejjel együtt. :D

      • LudasMatt

        ég a pofám, hogy Ojo nem jutott az eszembe.

        • Poco77

          Nekem meg Keita

    • LudasMatt

      meg se nyitja a szemét.

    • punkfrog

      Innen kellett megtudnom, hogy Markovic egy percet se játszott Kloppnál! :O

  • RQ17

    fél-off: https://www.facebook.com/TeqballHungary/videos/1564625276926841/

    Coujék is teqballoznak már, úgy néz ki tényleg teret hódít magának a magyar fejlesztésű sport/technológia.

    • Hát ja, ha nyomsz bele elég pornó lóvét, akkor még a szoba-horthynk is teqballozna egy brüsszeli kaftángyárossal.

      • RQ17

        Meg is lepődtem hogy nem livejasmines lányokkal kampányoltak már a legelejétől :D

  • Chris

    Fellaini megserult. A Pool meccset kihagyja

    • Poco77

      Ott van Matic

    • RQ17

      Herrera lesz akkor ellenünk, aki nagyon bizonyítani akar és amúgy jobb játékos nála, főleg védekezésben, szóval azért ez nem teljesen jó hír. Fejbárbajok szempontjából mondjuk az, Herrera pici.

      • fantom

        nem alacsonyabb nálunk kb senkitől

        • dr.C

          Stu-tól sem?

          • fantom

            de, ő 188 írja a gugli

          • dr.C

            majd ha Macca megerősíti

          • fantom

            A gugli mindent jobban tud :)

            – Hello. Gordon Pizza?
            – Nem Google Pizza!
            – Rossz számot hívtam?
            – Nem uram, a Google felvásárolta a Gordon pizzát.
            – Oké. Szeretnék rendelni…
            – Nos uram, a szokásosat kéri?
            – A szokásosat? Ismer engem?
            – A hívó azonosítója szerint az utolsó 12 alkalommal pizzát rendelt sajttal, kolbásszal és vastag tésztával.
            – Szuper! Ezt kérem.
            – Ajánlhatok ezúttal rukkolás ricottás pizzát szárított paradicsommal?
            – Nem. Utálom a zöldségeket.
            – De a koleszterin szintje nem megfelelő.
            – Honnan tudja?
            – A subscribers guide-on keresztül. Rendelkezésünkre állnak az ön vérvizsgálati eredményei az elmúlt 7 évből.
            – Rendben, de nem akarok ilyen pizzát, már bevettem a gyógyszeremet.
            – Nem szedi rendszeresen a gyógyszerét. Mindössze egyetlen 30 tablettás dobozzal rendelt 4 hónappal ezelőtt a Drugsale Networktől.
            – Másik gyógyszertárból vettem a többit.
            – Nem találom a bankkártya tranzakciók között.
            – Készpénzzel fizettem.
            – De nem vett fel ennyi készpénzt a bankjából.
            – Máshonnan is van készpénzem.
            – Nem találom az adóbevallásában, hacsak nem szürke módon jutott hozzá.
            – Mi van?! Elég! Herótom van a Google-től, a Facebooktól, a twittertől, a WhatsApptól. Elmegyek egy szigetre, ahol nincs internet, se mobil, se senki, aki kémkedne utánam.
            – Értem uram, de meg kell újítania az útlevelét, mert 5 hete lejárt…

        • RQ17

          Igaz, kisebbre emlékeztem.

      • kevin67

        viszont alattomos és tahó. épp ellenünk mutatta meg.

    • Robbie_Fowler
    • Poco77

      És mi meg Klavan-Matip CB párossal állunk fel.

    • slowmotion80

      kár. vele több esélyünk lett volna.
      viszont legalább nem töri össze valamelyik lábtengósunkat.

  • RQ17

    Robertson épp CB-t játszik Szlovénia ellen, a pótselejtezőről dönt a meccs és vezetnek 1-0-ra!! Persze a drága spúrtévé a teljesen tét nélküli, de legalább eseménytelen litván-angolt közvetíti.

    • ezt minden skót válogatott meccsnél benyomja valaki, de baszki, bele is néztek a meccsbe? Mindegyik meccsen balhátvéd, most is…

      • RQ17

        És Tierney a CB?

      • macca8

        Vmiert a skótok felallasat a livescore szarul adja meg, de legalább következetesen mindig

        • Definitely Maybe

          Nyilvan Tierney miatt vannak megzavarodva a livescore diakmunkasai, mert hiaba jatszik vilageleteben LB-t, Strachan a valogatottban ot teszi rendre jobbra, Robertsont meg balra, hogy azert megse maradjon ki senki sem a 2 legjobb szelvedojebol.

    • macca8

      Már szívnak

      • RQ17

        :(

  • Poco77

    Goretzka milyen gólt nyomott,

  • LudasMatt

    Salah penáltival nyert Egyiptom. Ott lesznek a WBn.

    • kerteminde

      Remélem azért maradt a lábában a MU ellen is….

      • LudasMatt

        egészen fasza statja van válogatott szinten. Mondjuk Afrikában elég könnyű dolga van.
        Squawka Football‏Hitelesített felhasználó @Squawka 8 p8 perccel ezelőtt
        Mohamed Salah has now scored 32 goals in 56 caps for Egypt.

        The hero his country needed. ⚽️

  • LudasMatt

    Madassnek ajánlom figyelmébe az első gól után jobb alul szurkoló egyiptomi hölgyet.
    https://twitter.com/Watch_LFC/status/917106777598185472

    • nordsee

      Nyalnám az epillált felső ajkát.

  • Skumfuk41

    OFF
    Pirlo is visszavonul.

  • Poco77

    Can-nal hogy állunk? Már csak 2,5 hónapunk van megállapodni vele.

    • Konig74

      Annyi addig van, amíg (hivatalosan) nem tárgyalhat vele más.

      • Poco77

        Megállapodhat, hogy ingyen megy nyártól.

    • IdegCsótány

      Ne legyen igazam, de szerintem hülye lenne hosszabbítani. Itt küzdhetne a 4. helyért, úgy, hogy jövőre Keita érkezésével nem is lesz biztosított a helye a középpályán, ha meg elmegy ingyen a Juvéba, akkor gyakorlatilag garantált a BL indulás, az ügynöke pedig pofátlanul magas fizetést is kisírhat neki.

      • kerteminde

        Szerintem nem fog többet kapni az olaszoknál, mint itt…

        • IdegCsótány

          Számold bele, hogy ingyen megy, ami mindenhol megnyomja a fizetést. Azt a 100k-t amit tőlünk kapna azt röhögve kifizetik neki máshol is, sőt…

          • kerteminde

            Higany meg Pjanic van 100ezer euró felett, aztán 80….

          • kerteminde

            Bocs, már Dybala is 100ezer felett van….

          • láttad már az olasz fizukat? :D Sokkal kevesebbet keresnek a Serie A-ban.

        • nordsee

          Szerintem meg pont nem a fizetés a fő szempont.

        • Fowler_

          lehet, de ha az átigazolási díjon megspórolt 30-60 millióból kap 10-20-at alárási pénzként akkor már nem olyan rossz a deal

    • Hatalmas blama ha elengedjük.

      • macca8

        Cou megtartásánál és keita leigazolasanal nagyobb?

        • ezek mellett. Nem engedhetjük meg, hogy ingyen elmenjen egy ilyen kaliber.

          • macca8

            Mert egy emberen múlik minden? Ne csináljuk már ezt, h állandóan mindig kinevezünk valakit a “legfontosabbnak”, és sírunk, h jajmilesz, ha ő elmegy. Nevetséges

          • totumfactum

            Nem az a baj hogy ki megy el ha elmegy, és nem is az hogy micsoda pótolhatatlan veszteség. Hanem leginkább az, ahogyan elmegy – ha valóban megy. Anyagilag nem túl jól jövünk ki ha azt nézzük hogy potenciálisan pénzért kell távoznia egy játékosnak :). Az tény hogy a távozása nem tenne jót a keret mélységének, így ha menne, Keita mellett kellene még egy középpályást igazolni védekező képességekkel.

          • balint0806

            Én Can védekező képességeiről sem vagyok meggyőzve mostanság…

          • Poco77

            Pedig Lassan CB-t kellene játszania

          • balint0806

            Láttuk a City ellen milyen “jó” ha ő az utolsó ember… :P

          • macca8

            de érted: ha ő nem igazán akarja itt folytatni, és ezért effektíve tesz is, akkor mit tegyen a klub?

          • Mel

            Ezzel a helyzettel nem lehet mit kezdeni. De legalabb amig itt van, bevetheto, es nem faj a hata, nem nyafog, teszi a dolgat.

          • IdegCsótány

            Egyszerűen nem szabadott volna hagyni, hogy a szerződése utolsó évébe lépjen. Adni neki egy ultimátumot, aztán ha nem írja alá Júniusig, akkor átadólistára tenni és hozni helyette valakit.

            Ha hosszútávon nem lehet rá számítani, azzal nem csak anyagilag jár rosszul a csapat.

          • macca8

            Ezek sosem így működnek. Ráadásul csapatot építünk, amiben can szerepe fontos, de nem mindenáron, előnytelenül

          • Angelous

            “…ha nem írja alá Júniusig, akkor átadólistára tenni és hozni helyette valakit.
            Jah, ebben úgyis kurva erősek voltunk, főleg idén nyáron..

          • Sestertius

            “Anyagilag nem túl jól jövünk ki ”

            Ha kötünk vele egy olyan szerződést, ami előnytelen a klubbnak (csak azért, hogy neingyémenjen jeligére) és valamiért mégis a nyakunkon marad, akkor az se feltétlen jó
            gondolom van aláírási pénz, biztosítás, kajapénz, kutyapénz meg még mittudomén mi + a fizetése pluusz rész, meg az infláció..
            gondolom nem teljesen dilettáns emberek ülnek ott (se futball szakmailag, se közgadaságilag), és ha úgy döntenek, hogy nem éri meg megadni neki azt amit akar, akkor valószínűleg tényleg nem éri meg…

            nem értem, hogy mire fel mondjátok, hogy “hatalmas blama”… ez egy ugyanolyan tudatos döntés, mint az, ha hosszabbítunk vele (hogy a döntés jó volt e vagy sem az később derül ki.. pl ha a Juvéban aranylabdás lesz akkor nyilván szar, ha meg egy nyolcadrangú csere akkor jó
            a másik amit Macca ír.. tehetsz elég 500 ropis szerződést, ha nincs kedve aláírni, akkor nem írja alá és pattoghatunk a fejünk tetején is..

            Továbbá ha el akar menni, akkor ne is írja alá.. Cou saga csak fordítva.. a kis brazil aláírta az 5 éves szerződést, ergo 5 évig kussoljon és játszon a pénzéért… Can, ha menni akar, akkor korrekt módon kitöltötte a szerződését, nem ír alá, elmegy kész..
            Örülök neki, hogy itt volt, és megköszönöm azt amit a csapatért tett..
            (ha valóban olcsó RC-t akar, akkor ez is azt vetíti elő, hogy inkább máshová menne, ebbe a vezetőség meg lehet, nem lát potenciált, nem szereti a bizonytalanságot, mittudomén.. nyilván tudatos döntés)

          • Nem csinálom ezt, nem kell egyből rinyálni. Egyszerűen csak nem engedhetjük meg magunknak, hogy ingyen elmenjen egy olyan játékos, akit soktízmillióért tudnánk eladni.

          • macca8

            Nem én rinyaltam, hanem ti, h ez milyen gaz.
            Nem engedhetjük meg, Ja. És mit tegyünk? Szorítsunk pisztolyt a fejéhez?

          • Érintettem Can szerepét a körkérdésben, hogy mennyire nincsen helye a mi középpályánkon, mert sem 6-osban, sem 8-as pozícióban nem elég jó. Viszont nem sajnálnád, hogy ingyen elmegy egy európai szinten nagyobb nevű fiatal középpályás? Elég sok ütőkártya van a klub kezében is, az ilyen esetek jó része úgy tud végződni, hogy aláírnak vmi szerződést, mindkét fél jófej lesz, aztán nyáron csá.

          • macca8

            Hogyne sajnalnam! Csak azt akarom mondani, h ahhoz, maradjon az is kene, h ő is ezt akarja, és ha ez nincs, a klub nem tud mit tenni, mert sztem nincs ütőkártyaja a klubnak

          • elég szomorú, ha annyira menni akarna. Egy átlag német középpályásból csináltunk egy válogatottat.

          • macca8

            Hat az,de ezért hadd ne a klub legyen már a hibás, én csak ennyit akarok mondani

          • Konig74

            Szerintem meggyőzhető a maradásról, főleg Klopp által. Az utolsó hírek szerint azért akadtak el a tárgyalások, mert RC-t akar, ami szerintem tök jogos egy játékostól, főleg a Cou ügy után. Csak legyen benne, hogy külföldre és PL ablak alatt. A másik, hogy fizetési igény terén 100k röpködött. Hát az teljesen jogos, sőt ha azt nézzük, hogy Lovren 100k, Ox 120k, akkor kimondottan szerény kontextusban.

          • macca8

            Nem önmagában az rc kérése a gond, hanem az, h mekkora az, illetve párhuzamosan mekkora a fizuja

          • Konig74

            A fizujával kapcsolatban nem lehetett elszállt összegeket olvasni. Az RC inkább a probléma, de ha csak 30-at ír alá is előbbre vagyunk, mintha ingyen megy el.

          • macca8

            Hat gondolom, ezek a vitatemak, h 10-20-30 vagy 50 mondjuk. És ne adj isten, ha tudja az ügynöke, h a juve mennyit hajlandó áldozni, akkor kötheti az ebet a karohoz. Az is lehet, h egy ilyen lesz majd vmi last minute megegyezés. Bár ha pl a juve “megígérte”, h elviszi, és mondjuk az ottani fizuja az rc árától is függ, akkor a legkevésbé sem motivált bármilyen megegyezésben

          • Borvirag

            A hatos a DMC, a nyolcas az AMC? Hol lehet ezeknek utána nézni?

          • a 10-est szokás támadó középpályásnak nevezni, 8-as az olyan sima, a 6-os az olyan védekező/controller

        • Konig74

          Igen.

          • macca8

            Wow! Érdekes értékrended van

          • Konig74

            Miért? Ott vagyunk, hogy 48 milliót fizetünk azért, aki jön a helyére, ő meg megy ingyen. Egyelőre semmi nem biztosítja, hogy Keita upgrade lenne hozzá képest. Ez a Chealse, City, Mu sornak beleférne, nekünk hatalmas bukó, nem tartunk itt anyagilag.

            A Cou kérdés más, de legalább az ő esetében egy rakás pénzért vesztettünk volna kulcsjátékost, nem ingyen…

          • macca8

            Ha szted can-szerződése egyenértékű bármelyik deal-lel, akkor nemigen találunk közös pontot. Can sosem volt, és most sem olyan kaliber, mint cou, de sosem voltak olyan mutatói se, mint keitanak. De meg most sem alapember a kppalyan…

          • Konig74

            Nem olyan kaliber, mint Cou, de akkor is benne van jelenleg a legerősebb 11-ünkben, így gáz lenne elveszíteni. Keitát viszont nehéz egyelőre belőni Canhez képest, mindketten fiatal tehetségek (22, 23 év) a pályájuk csúcsa előtt. Cant tudjuk mit tud, de Keita még kérdéses, hogy mit fog tudni a PL-ben.

          • macca8

            Sztem meg nincs benne. Hendo wijn és cou

          • Konig74

            Wijnnál jobb.

          • Borvirag

            Szerintem Hendonál is jobb, ha mindketten a legjobbjukat nyújtják. Coutinho meg totál más poszt. Az tuti, ha nekem négyük közül egyet kellene választani, Cant választanám.

          • Konig74

            Nálam is jobb, mint Hendo, de nem akartam nehéz vitákba belemenni, a Wijnnál jobb meg elég egyértelmű jelenleg.

          • lol

          • macca8

            Hat ja, ilyen ez

        • Mi köze van hozzájuk?

          • macca8

            A kurva nagy és a blama, az

          • wat?

          • macca8

            sztem nem “kurva nagy blama”, ennyit akartam jelezni

          • Hat Coutinho megtartasa meg Keita megszerzése sikerek, nem blamák szerintem, de te tudod..

          • macca8

            Így van. Ezért írtam, h ha őket meg tudtuk tartani/venni, akkor nehogy már can elvesztése kurva nagy blama legyen

          • Bazeg miért ne lenne nagy blama az elvesztése? Veszünk egy korosztályos kiemelkedő játékost, beleneveljük évekig a PL-be végtelen munkával, belefektetünk rengeteg játékpercet (100+ meccs) és ingyen elhagy (nyilván ez még hipotetikus)

            Alapból blama ha egy játékos elhagy minket a csúcsévei előtt, de még nagyobb ha ez nem egy financiálisan előnyös szituációval zárul.

          • macca8

            Mert nem csak a mi akaratunk letezik, hanem az övé is. És ha ő nem akar hosszabbítani, akkor nem tudsz mit tenni. És nem most kezdődött ez a sztori, hanem már jóval az egy éves lejárat előtt.

          • Borvirag

            Akkor a faszér’ nem adtuk el nyáron? Bevétel is lett volna, fizut is spórolunk, a feszkó is kisebb lenne….

          • macca8

            Ezért tárgyalunk vele: hogy maradjon, ha tok egyértelmű lett volna,h nem marad, akkor eladtuk volna

          • Na de szerintem bőven lett volna momentum a hosszabbításhoz. Általában szerződés vége előtt 2 évvel szoktak hosszabbítani, neki ez arra esett amikor végigjátszott egy full szezont és az első éves Klopp csapat sarokköve volt Firmino mellett. Nagyon nehezen hiszem, hogy akkor nem lett volna egy rutinfolyamat hosszabbítani. Ennek ellenére még majd egy évet vártunk az egész tapogatózással, akkor pedig megcsapja már a Bosman szaga a játékosokat meg az érdeklődő klubbokat.

            Az meg szerintem teljesen érthető, hogy rc-t akar a szerződésébe, normális játékos ilyen Cou saga után máshogy nem írna alá, főleg amikor ilyen jó tárgyalási poziban van.

          • macca8

            Nem vártunk egy évig, már jóval korábban elindult,és sose volt a sarokköve semminek,mindig csak jövő időben volt erről szó.
            És persze, nem az rc léte a kérdés,hanem a mértéke.

          • Első évben Klopp ráépítette a középpályát, ez nem nagyon vitatéma, még anno tulajdonosokkal való pitchjében is ez szerepelt állítólag.
            Hát én nem látok komolyan vehető cikket a hosszabbításról az említett időszakban.

            RC mértékéről meg szart se tudunk.

          • macca8

            Hogyne lenne az, meg kell nézni, mennyit is játszott akkor.
            https://www.google.hu/amp/www.independent.co.uk/sport/football/transfers/liverpool-transfer-news-emre-can-contract-alexis-sanchez-virgil-van-dijk-a7932586.html%3Famp
            A szerzodeshosszabbitas már 2016 nyarán előkerült, tehát abszolút időben indult el.
            Minden hir arról szólt, h az rc mértékén nem tudnak a felek megegyezni.
            Can arrived from Bayer Leverkusen in 2014 after Liverpool activated a £9.75m clause in his contract with the Bundesliga club. He now wants a similar – albeit more expensive – clause to be included in any renewed terms at Anfield

          • macca8
        • Hát, azok elég jó kurva nagy blamák voltak, ja

          • macca8

            Ugye?

      • sucre

        Szerintem beletesszük neki azt az RC-t, aztán nyáron léphet is. Szeretem, de nem illik ő annyira bele a focinkba, főleg hogy jön Keita.

        • bzsolesz

          Mindenképp rá kéne bólítanunk, mert az szégyen lenne, hogy egy 30-40 milliós értékű játékos ingyen elmehessen.

    • Világ szégyene lenne. Ha nem is illik a játékba, akkor is kurva jó pénzt le lehet belőle akasztani, másrészt végre van egy emberke, aki nem egy ilyen elszontyolodó kis puhapöcs, akinek ha odalépnek a stoke-osok akkor elmegy a kedve a focitól, nyilván engedjük el.

      • Mel

        Ha eddig nem irt ala, mar szerintem nem is fog, brace yourself.

        • balint0806

          Azt tudjuk pontosan, hogy miért is nem írt eddig alá? Pénz, vagy valami más?

          • Mel

            Allitolag megfizetheto RC-t akar a szerzodesbe, mi meg nem.

      • macca8

        De kettőn all a vásár, neki is akarni a kellene

        • totumfactum

          Ha tudjuk hogy nem akar, miért nem hoztunk egy középpályást most, hogy ne menjen rá egy szezon a “beszoktatásra” feleslegesen. Mert most Can játszik folyamatosan, de a jelenlegi állás szerint rá nem építhetünk kövi szezonra. Ez nem illik így a csapat építési tervbe, inkább egy vészmegoldás feelingje van, mert más nincs.

          • macca8

            Tárgyalunk, mert ot akarjuk, a kérdés, h milyen feltételekkel hajlandó maradni. Volt erről egy cikk, asszem egyszerre akar magas fizut és alacsony kivasarlasi arat, mi meg nem akarjuk, h olcson elvihessek

          • totumfactum

            Ez vállalható is lenne, Mindenesetre remélem jól jövünk ki a dologból, és nem az lesz hogy Can “véletlen” addig húzza, amíg a bosman szabály be nem figyel. Mindenesetre az tény hogy ezek szerint hosszú távon számítunk rá. Más kérdés hogy Can számít-e ránk.

          • Borvirag

            Ha azt akarjuk, hogy maradjon, adjuk meg, amit kér. Ha nem adjuk meg, úgyis lelép szezon végén ingyen. Az miért lenne jobb, mint ki tudja, mikor, nem ingyen?

          • macca8

            Ja, mert ez így megy. Adjuk meg, amit ker, mindegy, mi is az. Bah

        • GlenTheMathematician

          Van az a fizetés erre a 8-10 hónapra, amiért aláír, és még nekünk is bőven pozitív pénzügyi eredményt hoz.

          • macca8

            Hat lehet, h nem csak a fizu és nem 8-10 hónap a kérdés.

      • bakfi

        egyre szarabb a tárgyalási pozíciónk

    • totumfactum

      Remélem marad. Emlékszem még nyáron felvetettem, hogy aggasztó hogy még nem írt alá, és kaptam az ívet, hogy gyakorlatilag már alá van írva, semmi probléma……Örök tanulság mindenkinek: Az van gyakorlatilag aláírva, amin az aláírás már ott szárad. Mindenesetre keretmélység tekintetében hatalmas érvágás lenne, és kicsit ürömmel keverné Keita érkezését, mert az esetben nem jön egy jó játékos a keretbe, hanem cserélődik egy játékos a keretből, ami azért nagy különbség. Persze az is lehet előrelépés, ha egy jó játékos helyett egy jobb jön, de ha sérülés van, akkor hol a minőségi csere?

      Az meg hogy ingyen menjen, egyenesen felháborító baklövés lenne. Idén alapember, minden meccsen játszik ( hogy hogy az más téma), magas fizut kínálunk neki. MIlyen üzenet hogy így is ingyé inkább elmegy valaki kevesebb fizuért?

      • macca8

        Az megvan, h neki is bele kene egyeznie?

        • totumfactum

          Meg, de akkor az is meg kell hogy legyen, hogy előre ne mondjuk azt hogy már minden le van zsírozva, quasi már alá is írt. A többit meg leírtam lejjebb bövebben. Ha tudjuk hogy problémás a megegyezés akkor már nyáron úgy kellett volna igazolni és/vagy eladni még most pénzért. Csapatépítés. Bár Kloppnak van ebben tapsztalata (Lewandowski—->bayern)

          • macca8

            Én is leírtam. Aggódni mindig lehet, nyáron úgy nézett ki, h közel a megegyezés. (Bár sztem én nem írtam, h le van zsírozva)

          • totumfactum

            Csak annyit, hogy már mindenben megegyeztek, alá csak azért nincs még írva, mert nem jött még vissza külföldről ( ez mennyire messi-s sztori :D). De végül is teljesen mindegy, jó néha szörszálhasogatni, de a lényegen nem változtat. Őszintén én is már csak formaságnak éreztem nyáron a megegyezést, csak az az örök kétkedő hang zakatolt bennem. Mindenesetre azzal egyetértek amit lent írtál, hogy őt akarjuk, hisz akkor nem lenne értelme játszatni. Ha télig nem ír alá, akkor viszont lehet már télen hozni kellene egy embert a középpályára, Can-t meg lehetne “pihentetni”

  • Poco77

    Can bomba

  • Welsh Xavi

    Can Assensio szintű gólt akasztott

    • RQ17

      Mondjuk ezt előszedhetné ilyen burnleyk meg newcastle-ök ellen, és akkor kiegyeznénk 2-1-gyekkel.

  • macca8
    • kerteminde

      Ha kijutnánk itt is megtelne a körút, de hát hol vagyunk mi attól….

      • fantom

        már a tavaly nyári EB szereplés is felejthetetlen volt. Arra a néhány napra, hétre megszűnt a gyűlölködés, az utcákon mindenki egy emberként és egy oldalon tombolt. Félő nem sok ilyet élhetünk meg a magyar válogatott kapcsán..

        • kerteminde

          látva az akkori és jelenlegi teljesítményt… nem tudom mit szedettek ott be a fiúkkal :)

          • HH

            Pali összerakott egy csapatot, szakmai döntések alapján, a jelenlegi vezetésnek a döntései meg ki tudja, mennyire szuverének.

        • István Várszegi

          Mindenki egyszerre 110 %-ot nyújtott, én válogatoott szinten 2 ilyenről tudok a foci történetében: 1954, és a görög válogatott EB nyerése…

          • Angelous

            A görögök EB győzelme nem 110% volt, hanem szégyen, és a foci halála.. Állítólag Mourinho-nak egy hetes folyamatos orgazmusa volt tőle..

          • István Várszegi

            Mourinhonak? Miért is?

          • Frank O’Farrell

            az miért szégyen, ha egy csapat legyőzi a többit?

    • RQ17

      Hihetetlen mekkora teher volt Salah-n, respekt! Mondjuk nekem nem nagyon tűnt tizinek a dolog, a labdát rúgta el a védő.

    • liverbörd (cluster headache)

      számomra az meglepő, hogy 1990 óta nem voltak ott, pedig begyűjtöttek néhány afrika kupát

    • Garlic

      Multkor dumaltam pár egyiptomival, ezzel a Salah transferrel megvettuk az orszagot kilora. Eddig is csipaztak arrafele a csapatot, mostmeg Pool lazban eg az orszag.

      • Poco77

        A következő nyári túrát oda kell szervezni.

        • bakfi

          sztem szalah eddig kimagaslóan a legjobbunk. ő meg engem vett meg kilóra

          • ekiyeki

            Ins(z)al(l)ah…

  • Mel

    Isten veled, edes Lacikam

    • ekiyeki

      RIP “egyslágeres”…

      • Mel

        Nemcsak a 20eveseke es a piroskam, az minimum 2

        • ekiyeki

          Tudom, hogy (elvből) nem nézed meg a belinkelt videót, de sajnos anélkül értelmezhetetlen a “megemlékezés”.

        • The Pertő

          Pókháló?

  • Poco77

    Liverpool midfielder Emre Can admits it is “an honour” to receive interest from Serie A side Juventus, as his contract impasse at Anfield continues.

    https://www.thisisanfield.com/2017/10/emre-cans-latest-comments-juventus-interest-concern-liverpool/

    • Konig74

      Hatalmas blama, ha ingyen elmegy.

  • Poco77

    És amire “vártunk” :)

    Paris Saint-Germain enter race for Liverpool star Philippe Coutinho after Neymar instructs their chiefs to complete a deal.
    Forrást nem linkelnék, még felesleges.

    • Crouchy_289

      Ez remek felismerés, innen már csak egy lépés hogy belásd, hogy ezt ideírni is teljesen felesleges.

      • Poco77

        Szerintem a pletyka lapok is olvassák a fonatot, mert itt volt róla szó, hogy tuti a PSG is harcba fog szállni érte.

  • totumfactum

    Na, hivatalosan is van egy aranylabdára jelölt játékosa a Poolnak :)

  • macca8

    off: ferenczi attilának sokkal többet kellene publikálnia és egyáltalán, szerephez jutni a magyar fociban: http://24.hu/sport/foci/2017/10/09/a-svajci-felsules-a-magyar-labdarugas-allatorvosi-lova/

    • Mosodás

      a “szakma” első körben kiközösítette..és most már nem reagál rá. Az utolsó érv mindig, hogy gyakorlatban nem bizonyított..

    • Frank O’Farrell

      inkább publikáljon, a szerepe pedig tökéletes, azt csinálja az MLSZ-ben, amihez ért. kutat, publikál. a személyisége alkalmatlanná teszi arra, hogy vezető szerepet vállaljon, túlságosan arrogáns, konfrontatív, és őszintén, a látóköre is eléggé szűk, mindent ugyanarra vezet vissza: a saját szempontjaira. ez is lehetne egy hibátlan írás, ha nem akarna kényszeresen minden egyes momentumot ugyanabból a nézőpontból vizsgálni, és így ráerőltetni a saját olvasatát az olvasóra.

      • ekiyeki

        Nem példa nélküli ez a magyar fociban (sem), sajnos…

        Komolyra fordítva: ha elméletben jók vagyunk (mert azért ez egy valóban érdekes írás), akkor a gyakorlatban miért fordulhat elő az, amit magam is tapasztaltam jó pár éve: nevezetesen olyanokra bíznak gyerekeket, akikre én még roncstelepet se mernék.

        • Frank O’Farrell

          nyilvánvalóan elégtelen a szakmai minőségbiztosítás a magyar futball minden szintjén.

          • ekiyeki

            Addig viszont teljességgel esélytelen bármilyen javulás, rövid-és hosszútávon egyaránt. (Mondjuk ezt idáig is tudtam, csak rossz vele újra és újra szembesülni.)

      • macca8

        Jó, emberileg nem ismerem, de pl az elméleti alapok kidolgozása tartozhatna rá, mert képben van, a múltunkkal, a hagyomanyainkkal is.
        És ha egyszer igaza van most is

        • Frank O’Farrell

          “az elméleti alapok kidolgozása”

          írjon tankönyvet? írt már egy csomót.

          • macca8

            Nem, olyan cselekvési programot, amit vegrehajtanak (nyilván többedmagával), ami a magyar futball vezérfonala lehetne.

          • Frank O’Farrell

            Azért túlzásokba ne essünk. Ugyanez az ember szokott úgy fogalmazni, hogy a németeknek semmi helyük a magyar futballban, mert nem stílusközpontúan gondolkodnak és labdarúgó szakmunkásokat képeznek.

          • Ddodi

            ez a két eredmény után mi helye van a német edzőnek a magyar futballban?

          • Frank O’Farrell

            Ez alapján a gondolat alapján ma nem lehetne magyar edző ebben az országban. Egy sem.

          • Ddodi

            ez is igaz :) nem is kötözködésből írtam, de pont ebben pont most azért van valami féligazsága

          • macca8

            Na ezt nem olvastam tole. De mint mondtam, nem egyedül kene ezt megalkotnia

          • nordsee

            Nem hiszem, hogy kooperációra képes. Kb olyan szinten vannak a szociális interakciói, mint egy remetének, de annyira is adaptív a korszellemre.

          • macca8

            :D

          • balint0806

            Ezt viccess így hallani. :D
            Egyébként a jó szakmunkásból mindenhol hiány van, nemcsak a fociban… :(

          • István Várszegi

            Bocsi, de kicsit naivitás ez a részedről. Nálunk a javadalmazás nem a teljesítménytől függ elsősorban .és nem csak a fociban. Így szocializálódnak mostanság az ifjak. Minden összefügg mindennel. Lehet, hogy a tudomány is hiányzik (nem tudom), de a szellemiség nagyon-nagyon fontos…

          • macca8

            Jó, persze, csak elszaladt velem a ló

        • Mosodás

          ezzel sem váltotta meg a “szakmát”
          http://footballtrainer.hu/verebesedzoakademia.hu/

      • HT

        Nekem ilyenkor mindig Fábiánné Rozsnyó Kati néni jut eszembe. Olimpia után a győztes sporolóknak megnő az önérzete, és otthagyják mert túlságosan arrogáns, konfrontatív, zsarnok. Aztán legkésőbb a következő olimpia előtt 1,5-2 évvel visszakuncsorogják magukat, mert tudják, ha eredményt akarnak ahhoz ő a legjobb.

    • Fowler_

      A profi magyar focitól minden állami támogatást megvonnék (including TAO), csak a fiatalok képzésére külföldi edzők, pályák) + tömegsportra kellene költeni.
      Hamar lemorzsolódna a sok élősködő “szakember” és megélhetési futballlista.
      Lehet hogy kiesne 15-20 év, mire lennének eredmények, de azok a jelenlegi rendszerben sincsenek és nem is nagyon várható hogy lesznek.

      • macca8

        Up. Semmilyen formában nem szabadna a profinak nevezett szegmensbe pénzt tenni. Csak utánpótlás, edzők, gyerekek, teljesen más szemlélet (van már amúgy is egy csomó jó példa is)

      • Bócz Zoli

        Ezért kellene amatőr bajnokság,minden osztályban.

      • Frank O’Farrell

        éppen, hogy a látszatutánpótlásba pumpált rahedli pénz vonzza be a kóklereket a piramis aljára. ma a legtöbb pénzt az utánpótlásfocin lopják el, hiszen az még csak szem előtt sincsen.

        • Fowler_

          átláthatóság meg ügyészség is kellene, persze

          • Frank O’Farrell

            ez egy dolog. a szakmai minőségbiztosítás meg egy másik, aminek még csak a körvonalai sem derengenek a messzességben.

            attól tartok, nem ennyire könnyű a megoldás. először is, le kell cserélni a komplett közeget, meg kell változtatni a benne uralkodó attitűdöt. aztán jó edzőket kell képezni, sokat. őket el kell juttatni az ország minden részébe. ezután új alapokra kell helyezni a képzési és a kiválasztási elveket, és majd ha ennek alapján felnő 2-3 versenyképesebb generáció, akkor lehet fenntartható fejlődést elvárni. ennek átfutása alsó hangon 25-30 év.

    • kevin67

      youtubeon nagyon sok beszélgetés van vele, de gondolom, más médiafelületekre gondoltál… :/

      • macca8

        Igen, bár nem becsülöm le a yt-t se

  • Ayala

    A bajnokságban jön a MU és megyünk a Tottenhamhez a következő két fordulóba. Érdekesség, hogy 9 forduló alatt – a Chelseat kivéve – letudjuk a jelenlegi TOP9 legjobb csapatot (City, Arsenal, Watford, Newcastle, Burnley). Azaz nem kicsit kemény a sorsolásunk.

  • liverbörd (cluster headache)
    • madigeri

      De miért?

      • liverbörd (cluster headache)

        eszembe jutott hogy tele a tököm meccs nélkül.

        • balint0806

          Na de akkor hogy tele lesz, ha ne adj Isten kikapunk… :P

        • GlenTheMathematician

          köszönjük, de ezt a színvonalat ne itt

          • liverbörd (cluster headache)

            ok.

    • ekiyeki

      Hiánypótló kép, köszönöm.

    • fantom

      ezeket mi lelte?

      • LudasMatt
        • tejoég, erről még sosem hallottam, köszi

          • LudasMatt

            én sem, csak bedobtam a képet a google képkeresőbe és megnéztem mi a rák ez…

        • 42 (Jürgen Hasselklopp)

          Kíváncsi vagyok, hogy volt-e valaha nagyobb off a Fonat történetében. Én ennél a társalgásnál tenném le a voksom.

          • GlenTheMathematician

            Nem is fér ide, arcomról leszakad a bőr, hogy idáig süllyedünk.

          • 42 (Jürgen Hasselklopp)

            Ludasmatt kommentje egy leheletnyit árnyalta az egészet, mert így ”maistanultamvalamit”-et kaptam, de ja, nem idevaló.

          • liverbörd (cluster headache)

            Glen, with all my respect: tudom hogy nem fért ide, ahogy sok minden más sem, amiről itt beszélgetünk néha, de azért ezzel a képpel nem gyaláztam senkit remélem. szerintem ez nem lesüllyedés valamilyen etikai mélységbe. ha ez ennyire durva volt, akkor ezer bocs.

          • GlenTheMathematician

            Nincs szó gyalázásról, és tényleg nem is volt annyira durva, meg általában bírom is a megnyilvánulásaidat; de ennyire távol és mélyre ne kerüljünk a Fonatságtól, bármennyire is van félubiszezon. A komment- és olvasóközösség jó része nem ezért jár ide, sőt az ilyen miatt inkább nem jön ide, ezért lett leszedve. Amúgy nincs semmi harag, csak az ilyesmiket azért le fogjuk szedni.

          • Crouchy_289

            Mondjuk Aradszky Lászlónak nem tudom mennyivel volt több köze az angol bajnoksághoz, de hát ízlések és pofonok.

      • balint0806

        Az afrikai “na ki a tökös gyerek???!!!” vetélkedő döntősei… :D

      • Poco77

        Tehén vaginát nyalogattak

    • livman

      ne tökölj…

    • Poco77
  • balint0806

    Off: A múltkor beszéltünk arról, hogy miért is szurkolnak / nem szurkolnak emberek a csapatnak. Kicsit hasonló témában vannak gondolatok az NSO-n: http://www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/tudjatok-ti-fiuk-milyen-elkepesztoen-szerencsesek-vagytok-2596479

    Ez a rész nekem nagyon tetszik és nálam is kicsit hasonlóan működik a dolog a Pool felé is: “Mi, magyarok mindig ott leszünk Veletek. És mindig bosszankodni fogunk, ha kikaptok. És többen közülünk mindig énekelni fogják veletek a Himnuszt a vereség után is, ha látják, hogy harcoltatok, akkor is, ha ezt sokan értetlenül fogadják.”

    • Enzo

      volt anno NST-n is egy hasonló cikk, nagyon igaz és szép gondolatok vannak benne

    • Bócz Zoli

      Ha harcoltatok! Ez a lényeg!

  • Konig74

    Mane is Messonaldo-labda jelölt. Amúgy mi abban a gondolat, hogy nem egyszerre jön ki a lista?

    • Rynald

      Legyen valami izgalom ha már a végső győztesnél nincs

  • Enzo

    Hajrá Lovrenék, hajrá Allen(+Ward+Woodburn)-ék!

    • Poco77

      Lovren újra válogatott?

      • Enzo

        én már el is felejtettem, hogy nem volt az, de most biztos, hogy játszik

        • Poco77

          Pysioroom szerint meg sérült

  • Enzo

    Szegény Allen, szendvicsbe fogta két böszme ír (Meyler & McClean), aztán eddig bírta (meg amúgy is sárgás volt)

  • totumfactum

    Nagyon vicces, hogy a sport tv-n az ukrán-horvát meccsen azt elemzik, hogy a walesi-ír meccs eredményeinek alakulása esetén hogy változhat a meccs képe…..Vagy ők nézték el nagyon hogy más csoportban vannak, vagy én néztem be egy szabályt, ami szerint a D csoport alakulása hatással van az I csoport kimenetelére… :D

    • Jack O’Neill

      A legrosszabb csoportmásodik nem jut be a play-offba, hanem azonnal kiesik, gondolom erre céloztak azzal, hogy nem mindegy a másik csoport alakulása (bár fogalmam sincs a csoportokról)…

      • totumfactum

        Lehet, de Szlovákiának is 18 pontja van. Na mindegy, az Angolokon kívül nagyon nem izgat más jelenleg, csak nem értettem itt a nagy lelkesedést :D

        • bakfi

          igazi mazoista. az utsó 2-3 meccsüket meg akartam nézni, egyiknek se sikerült a végére érni. nem is értem, hogy lehet ilyen szar focit játszó válogatottat összerakni ilyen bajnokságból. ez az igazi mű vészet

          • totumfactum

            Hát amikor Welbeck, Walcott vagy Ox pályára lép, én is sírok, de a meccsek 90 %-át láttam :D. De hogy sikerélmény nem sok van az szent. Mindig amikor világversenyen nagy angol válogatott meccs nézést szervezek haverjaimmal ( általában egyenes kieséses meccsre, ha már oda eljutunk) akkor richtig kiesik a csapat ( tizpárbaj, Lampard gólvonal mögé pattanó góljának “észre nem vétele”, IZLAND). Szóval néha kezdem azt érezni hogy miattam esnek ki. A játék minőségre visszatérve, anno 2010 es vb-n volt egy paraguay-japán meccs….nos annál rosszabb meccset (afrika kupát leszámítva) nem nagyon láttam. Ha azt kibírtam, kis angol szenvedés már meg se kottyan

        • Jack O’Neill

          Van még valami extra fűszer is a dologban, hogy a csoportutolsó elleni eredmények kiesnek, de számolgat a fene…
          Az angol válogatott engem mára teljesen hidegen hagy, pedig az előző évtizedben még én is néztem a meccseiket lelkesen, de ez a mai bagázs totál jellegtelen számomra. Angol meg nem vagyok…

          • totumfactum

            Na majd most megnyerik a VB-t :D :D. Am sokszor nem tudom elképzelni hogy hogy lehet hogy akárki az edzőjük, mindig ugyanazt a fost teszik le az asztalra. Mondjuk a mélyrepülés Hodgson-Big Sam párossal már megvolt :D

  • Enzo

    Na, jön Woodburn, King helyére (aki ezek szerint a pályán volt)
    Mekkora lenne, ha szerezne egy továbbjutást érő gólt a végén!

    • Nem szeretnenk… itt Dublinban akkora feszka van, hogy nem hiszitek el!

      • LFCPride

        ma is bebasznak az írek?

        • Eredmenytol fuggetlenul garantalhatoan. Igy meg plane.

          • LFCPride

            sosem gondoltam volna :)

          • Kriccs

            O’Donovanéknél is mekkora party lehetett tavaly nyáron :D

  • Chris

    Izland kijutott a Vb-re

  • Borvirag

    Izland kijutott, Szerbia kijutott, elég furcsa most az európai elit.

    • Welsh Xavi

      Izland már a tavalyi Eb-n is megmutatta, hogy kiemelkedő egyéniségek nélkül, egy jó csapatvédekezésre épülő játékkal egész messzire el lehet jutni, most meg részben saját erőből részben kis szerencsével borították a papírformát.

      • T.Watson

        Gorogok EB-t nyertek így.

      • Rynald

        Na de az a kulonosen durva, hogy most mar sorozatban a 3. tornán hozzák a kiemelkedőt, a legutóbbi VB-n pótseli, utána az EB, most meg
        ez

    • Rpi

      Abból a csoportból Szerbiának már rég be kellett volna biztosítania a továbjutást..

    • fantom
  • Poco77

    Liverpool midfielder Adam Lallana has been sent to a specialist clinic in Doha, Qatar, as he continues his rehabilitation following a thigh injury.

  • Kriccs

    Az akadémián van egy Luis Longstaff nevű gyerek. Hogy mit kaphatott ez a suliban :D

    • Rpi

      Ha szerencséje volt deréktájon, azóta elégtételt vett..😀

      • Kriccs

        Hogy is van az a történet a szalaggal? 😃

    • Er_Pupone

      Jo bornak nem kell ceger

  • Poco77

    A report in The Echo today says that in their 7 years of owning Liverpool, FSG have a net spend on players of just short of £164m or an average of £23.426m per year.

    • Borvirag

      Helyette takarítottak, építettek, marketingeltek. Remélhetőleg előbb-utóbb vásárolni is elkezdenek…

      • macca8

        Meg lecserélték azt a fost, amit kaptak, meg hibáztak is pl comollival

  • Poco77

    Martin Atkinson lesz a játékvezető a hétvégén. Nem ő küldte le Gerrardot?

    • balint0806

      Most nem fogja. Az tutti… :D

      • Crouchy_289

        Ha mondjuk holnap menesztik Heynckes-t, és kinevezik helyére Kloppot, még lehet, hogy Gerrard veszi át a csapatot januárig nem? Meg is rakom 600 €-val hogy kiállítják szombaton a padról.

        • Poco77

          Mennyi az odds rá? Szerintem bejön jövőhéttől nem kell dolgoznod többet az életben

          • Konig74

            Lehet, hogy 1€-ból sem.

    • bag

      ő is, meg az fő saf csaló webb is

  • Chris
    • macca8

      Nem túl acélos …

      • Mel

        En sokkal lejjebb kezdtem el keresgelni. Szerintem eleg jo helyen van a kesei cserek ellenere.

        • kerteminde

          Én is az alját kezdtem el nézegetni…. de hát tavaly aztán nem is lehetett válogatni minőségi cserékből….

          • liverbörd (cluster headache)

            igen. fontos hogy tudsz-e nyúlni minőségi cseréhez a padról…

          • macca8

            Ok, mondjuk, a Dortmund se a hosszú padjarol volt híres

        • macca8

          De ez a bundesligas meccseit is tartalmazza, 309 meccs alapján

          • Mel

            Ott se nagyon volt csereje mindig

          • macca8

            Igaz

  • Tompy

    off: Sorsdöntő mérkőzésen kedvenc csapatod a védelem balfaszságának is köszönhetően korán hátrányba kerül, majd néhány nagy helyzet kihagyását és több játékvezetői tévedést (illetve ennek következtében reklamálás miatt az edző kiállítását) követően mégis sikerül fordítania, mig nem a hajrában a fáradó sztárjátékos hibája és egy csapat szintű bakinak köszönhetően ismét fordít az ellenfél. Csapatod így kiesik a rájátszásból.

    on: van azért némi párhuzam a Liverpool FC és a Boston Red Sox között avagy nem túl felemelő érzés manapság John W. Henry-nek lenni…
    (MLB Playoff – Game 4 – Boston Red Sox – Houston Astros 4-5)

  • Er_Pupone

    Off: Sziria fociban sem engedi magat konnyen legyurni. Most bukjak el hosszabitasban idegenben az osztalyozot pedig abszolut eselytelenekkent indultak. Szerintem nagyobb megleeptes lett volna mint pl Izland kijutasa.

  • macca8

    Akkor kirakom inkább külön is: http://www.goal.com/en-gb/news/why-juventus-target-emre-can-hasnt-signed-a-new-liverpool/jy8qy7f7skva1rdyqnlwyo3t9
    Can szerződéséről már 2016 júniusában elkezdte a klub a tárgyalásokat vele. Tehát időben, nem keslekedtunk, nem vártunk vele mostanáig.
    És igen, a legmagasabb bért keri, nagy szerzodeshosszabbitasi bónuszt, de cserébe viszont alacsony rc-t akar. És egy éve nincs elmozdulás. Ha vki szerint a klubra kenhető ez, akkor tényleg mást gondolunk a világ működéséről

    • Mel

      Nyilvan ez ketoldalu dolog. A klubnak van egy berstrukturaja, es adott teljesitmenyhez adott ber van rendelve. Indokolatlanul nem lesz ez megbontva. Ha messze a ket allaspont, akkor ez van. En nem banom, ha megy, mert nem tartom tul jonak, csak az a baj, hogy a tobbi kozeppalyasunk sem jobb.

      • macca8

        De érted: egyszerre keri a legtöbb bért ÉS akar alacsony kivasarlasi arat. Hat ez nem megy, h a klub mindenképpen szarul járjon, ő meg mindenképpen jól

        • Mel

          Ertem, es ertem, hogy a klub miert nem megy bele. Viszont azt is ertem, hogy azert keri ezt, mert kerheti. Tudja, hogy ha valunk nem egyezik meg, ha ingyen megy mashova, ott nagyot szakithat, mar csak aairasi penzbol is.

          • macca8

            Abszolút. Csak ne az legyen mindezek után, h mekkora blama, h nem tudunk megegyezni, mert ahhoz kene nemi konstruktivitás can részéről is

          • Mel

            Nalam ez nem a klub hibaja egyaltalan. Az biztos, hogy nem a klubon mulik, csak annyiban, hogy nem akarnak a klubnak nem jo szerzodest alairni. Miert is tennek.

          • macca8

            Csak itt volt egy ilyen thread, amiben kb ez kezdett általános vélekedésként kialakulni

          • Mel

            Jahogy. Can nem Coutinho, nem a klub arca.

        • tnorbi

          Nem hát, így viszont csökken az esély, hogy maradni fog.
          mondjuk ő pont nem az a kategória, akit ne tudnánk potolni. Csak szar lesz ingyen elengedni.

          • macca8

            Hat elek a gyanúperrel, h erre jatszik

        • Nem legtöbb bért, hanem legmagasabb bérkategóriában akar lenni. Helyében én is elkérném a Milly szint fizut.

          • macca8

            Az pont ugyanaz. Ugyanannyit akar keresni, mint cou, ami Sztem vicces. Jócskán nem tett le annyit az asztalra. De ez mindegy is, lehet, h én is elkérném ezt a fizut, csak akkor ne legyen már a klub a hibás, ha nem akar egyszerre adni ennyi fizut és meg alacsony rc-t is, h garantáltan rosszul járjon

          • Na de most nem jobb az a klubnak, hogy megad egy ~100k-s fizut plusz mondjuk egy 40-50m fontos rc-t (btw errol semmit sem tudunk milyen összegekről van szó) és itt marad még legalább 1 évig, plusz ha véletlen elmegy, mert kijön belőle egy Xabi/Masch hibrid akkor tudjuk pótolni már az árából valamennyire.
            Másik opció, aláír télen Juvéhoz, nyáron elmegy ingyen. Szerintem az első kedvezőbb a klubnak. :)

          • Plusz Can amikor erről beszélt akkor azt állította, hogy nem a fizu van fókuszban, hanem a szerepe a jövőben a klubnál. Elég egyértelmű, hogy szerződéshosszabbításnál érezni akarja mit szánnak neki Kloppék, nyilvánvalóan játszani szeretne peak éveiben. Ha a Juvénál pedig azt biztosítják hogy mondjuk Khedira posztját átveheti Pjanic mellett akkor az egy baromi vonzó lehetőség.

          • nordsee

            Matuidival talán betömték azt a Khedira űrt. Szóval ott sem a játékperc-kánaán vár rá.

          • Matuidinál jobb szvsz Can, ő neki köze nincs a holding feladatokhoz, ő teljesen b2b.

          • ekiyeki

            Mióta láttam élőben az Anfielden, az a mániám, hogy Can viszonylag lassú játékos. Pontosabban, ahogy anno macca rámutatott: lassan gyorsul fel utazósebességre. Ebből – meg a sebességre építő játékunkból – adódóan szerintem Klopp maximum a kerettagságot tudja ígérni Neki, ennél többet nem. Hogy ennél vonzóbb-e a Juve kispad/kezdő rövid – és hosszútávon: na ez az, amit nem tudhatunk. Egyelőre úgy tűnik, igen…

          • macca8

            Reddy azt írja, h messze a piaci ar alatti rc-t akar can, vagyis nem 40-50et, hanem 10-20at.
            És ha nem tudunk semmiben sem megegyezni, mert mondjuk nem fogadja el a 40-50es rc-t, de meg a 30at se, akkor baszhatjuk. Ne a klubot baszogassuk már olyanert, amiről nem tehet.
            Úgy, h tudjuk, h megadnánk a nagyobb fizut is, de akkor fogadja el a magasabb rc-t, vagy fordítva. Csak a kettőt együtt nem, mert az a klub érdekeivel ellentétes. Vagy ez az utolsó pillanatos alku

          • Biztos vagyok benne hogy nincsen szó semmilyen 10-20 körüli rc-ről

          • macca8

            miért is? reddy szerint nagyon messze van a piaci értéktől. ha ez 40-50, akkor miért is elképzelhetetlen?

    • Borvirag

      Ha egy év alatt képtelenek voltak dűlőre jutni vele, pont el lehetett volna adni idén nyáron. Ez szimpla bénázás, legalább is ezen a szinten az, mert nem akarom hűtlen kezelésnek nevezni…

      • macca8

        Jézus ereje! Hat bakker pont a klub akarja megtartani, és nem akarja eladni, mert klopp számít rá, te meg eladnad?! Jó, h nem te döntesz ezekben a kérdésekben…
        Azt kene felfogni, h minden megállapodás két félen múlik, és ha az egyik nem akarja, akkor nem tudsz mit tenni (és nem dobhatod sutba a manager szándékait sem). A dolgok nem ilyen faek eygszerueseguek, h kipecezzuk a hülyét, a rosszat és rakenjuk az egészet

        • Borvirag

          Akkor azzal implicit módon azt mondtad, hogy Can idén nyári áráért meg a fizujáért nem lehet olyan játékost hozni, aki aláír öt évre rendes RC-vel és képes azt a szintet hozni a játékban mint Can. Ha ez tényleg így van, akkor kiscsapat vagyunk, ne a CL-re, hanem a champora készüljünk, oda talán még saját nevelésű játékosokkal is jók lehetünk. Nem akarok flamewart gerjeszteni, de a Can szitu súlyos menedzsment hiba, mint ahogy egyelőre úgy néz ki, a CB kérdés is. Miért kell úgy tenni, mintha jó lenne az, ami nem az?

          • István Várszegi

            Can jó játékos, de nem nagyon jó. Vélhetően irreálisak az igényei. Ugyanakkor, ha Lovrenhez hasonlítjuk, akkor kérhet többet. Ha Manéhoz, akkor nem. Nem könnyű dolog ez…

          • Borvirag

            Persze, Can egy állatorvosi ló, ami a klubnál lévő generális problémákra világít rá.

          • István Várszegi

            Szerintem a klub helyesen jár el, Can jó játékos, de pótolható. Ahogy Macca is írta, nem Cou. Szeretem, de ha menni akar, tschüss…

          • macca8

            A klubnal ebben az esetben semmilyen probléma nincs, nemhogy generális

          • macca8

            Mert tökéletesen jól kezelte ezt a klub, azért. Értsd már meg, h a klub meg akarja tartani, bízik benne, h marad. És nem mond le róla nyáron, amikor klopp tervez vele. Ha mégsem jön össze, az a legkevésbé a klub hibája, ok azt tettek, amit kell, ami a klub érdeke: meg akarjak tartani azt a játékost, akire a manager azt mondja, h kell. Egy új ember beépítése tudható, h sokféleképpen elsülhet. Próbáld mar egy kicsit valósághoz közel állóan, nem egybitesen nézni egy összetett helyzetet

          • Borvirag

            Számomra az a valósághoz közel álló nézet, hogy ez valamilyen szinten ugyanolyan munkahely, mint bármelyik másik. Bevétel-kiadás, plusz-minusz. Értem én, hogy kevésbé fáj egy szakmai hibát úgy interpretálni, hogy az egy tudatos és szakmailag megalapozott döntés, de ha a jó dolgokat észrevesszük, akkor a hibákkal se kivételezzünk. Nyilván kényelmesebb (és kevésbé egybitesnek tűnő) úgy interpretálni a szitut, hogy Can (vagy az ügynöke) irreális szerződést akart, ugyanakkor az edzőnek szüksége volt rá a szezonban, ráadásul egy új ember beépítése kockázatos, ámde legalább annyira védhető (szerintem jobban) egy olyan álláspont, hogy a klubnak a szakmai mellett a pénzügyi szempontokat is figyelembe kell vennie (hiszen mindig ezt mondjuk arra a kérdésre, hogy miért nem költünk annyit, mint pl a city), ergo ha nem sikerül nyár elejéig megegyezni, el kell adni és hozni mást. Mint pl. Keita esetén is szerintem okosan döntöttünk, hogy idén megvettük jövő évi étkezéssel. Egy okos vezető tanul a hibákból, remélem legközelebb hasonló esetben korábban kezdődik az egyeztetés a hosszabbításról és ha eljön az idő, még idejében tudunk stratégiát váltani. Most van kb két honapunk megegyezni, utána ingyen lelép, mint Lewa…

          • macca8

            2016 júniusában kezdődtek az egyeztetések, teljesen időben, semmiről nem elkésve, két évvel a szerződés lejárata előtt.
            nincs szakmai hiba, sehol. egyszerűen azt kellene tudomásul venni, hogy van olyan, hogy nem tudnak megegyezni a felek. van ilyen. és olyan is, h az a szakmai döntés születik, hogy canra márpedig a szakvezetésnek szüksége van az adott évben: klopp nem ad felhatalmazást arra, hogy eladják cant. mert
            a. nem tudják eladni annyiért, hogy megérje az a pénz, amennyiért már nem nálunk játszik az utolsó évében
            b. bíznak abban, h mégis meg tudnak egyezni

            és fordítsuk meg: eddig nem az volt a kritika, h az fsg pénzt akar csinálni, eladja a játékosokat, és nem tartja meg a legjobbjait? most ezt csinálja, akkor most ezért ütjük, mint nyuszikát, ha van a fején sapka azért, ha nincs, azért? sose jó, bármit is csinálnak?

      • Sestertius

        és ha a csapat úgy döntött, hogy az x milliónál amit kapnánk érte többet ér az, ha idén még itt játszik aztán ingyen megy?

  • Mel

    Since 2010, when FSG took over, here is the total net spend of Liverpool compared to our rivals:
    Man City – £718.05m
    Man United – £540.05m
    Chelsea – £351.8m
    Arsenal – £179.8m
    Liverpool – £164m
    Spurs – £20.5m profit

    In that time, Manchester City have won two titles, Manchester United have won two and Chelsea have won two – with the only other available going to anomaly Leicester City in what’s undoubtedly the greatest shock in football history.

    • macca8

      Mindezt úgy, h csak mi nem voltunk rendszeres bl-résztvevők

      • Mel

        Csak kellene egy sugardaddy, na. Persze az sem garancia semmire, csak legalabb lenne szmottevo eselyunk barmit is nyerni. Marmint BL-t vagy PL-t.

        • macca8

          Türelem, meglesz az, kicsit lassabban, de meglesz ;)

    • sucre

      https://twitter.com/lovefutebol/status/917702141137080320
      De kozben evi 100 millioval tobbet koltunk fizetesekre, mint 6 eve. Fontos adat ez is.

      • macca8

        Bl nélkül. A béremelkedés se inveszticio?

        • Mel

          De ez pont gaz. Ugy nott duplajara a a bertomeg, hogy semmilyen pozitiv valtozas nem tortent.
          Ha a cegemben ketszer annyi penzt kellene kifizetnem az alkalmazottaimnak, de ugyanugy nem jutnank egyrol a kettore, akkor bizony valamit szarul csinalok.

          • liverbörd (cluster headache)

            ezt te komolyan gondolod hogy 2010 óta nem jutottunk egyről a kettőre? ezt nem hiszem el… a klub most is a csőd szélén tántorog vagy stabil? van szakmai és gazdasági koncepció vagy ugyanúgy nincs mint 2010-ben az előző tulajok alatt?

          • Mel

            Sorold, hogy mit nyertunk.

          • Crouchy_289

            Egyről a kettőre jutás = trófeák. Ennél egybitesebben tényleg nem lehetne gondolkozni. Ezek szerint a Spurs se fejlődött pl semmit az elmúlt öt évben.

          • Mel

            A szurkolo igy gondolkozik. Latja, hogy ha nem megy, akkor lecsereljuk a vedelmet, es kb hibatlanul kezdjuk a szezont vs ugyanazokkal megyunk az uj szezonba, akikkel lofaszt sem tudtunk kivedekezni, es hat nem is lepunk elore.
            Az, hogy nagyobb a stadion, szebb a bolt, no a berkoltseg, az egy dolog. A kupakat es a bajnoksagokat a nagyfiuk nyerik, mi meg max a legszimpatikusabb csapat cimert hajthatunk.
            Fejlodik a csapat, nem kerdes. Csak az ellenfelek mas nagysagrendben jatszanak.
            Par napja elkezdtem belemelyedni az FSGOUT kezdemenyezes dolgaiba, probalom megerteni oket.

          • nordsee

            A bárki is OUT (persze nem), akkor nem az FSG-re gondolnék először. Adnak pénzt (dupla fizu), csinának pályát, kötnek reklámot, hoznak szponzort, top 6 edzőt, apám faszá@.

          • Angelous

            Na jó, de ezen kívül mit adtak nekünk a rómaiak FSG-sek?

          • fantom

            mit adjanak még? Mindent megadtak, ha továbbra sem lesz arany érem az inkább Klopp hibája lesz mint az övék.
            Vagy azt várjuk hogy cukrosbácsiként vásárolják meg nekünk a legszűkebb elit játékosokat ami messze túllőne a klub büdzséjén? (ezt Klopp se akarná szinte biztos vagyok benne)

          • ekiyeki

            Szerintem a kolléga idézete irónia betűtípussal íródott – legalábbis én úgy vettem…

          • macca8

            Te hogy gondolkodsz? Itt nem az az érdekes, h “a” szurkoló hogyan gondolkodik, itt pont egy olyan teret igyekszünk biztosítani, ahol értelmesebben gondolkodó emberek vannak.

          • liverbörd (cluster headache)

            aha. ha mondjuk a régi tulajokkal nyertünk volna egy fakupát az elmúlt 6 évben az jobb lenne? mert ugye azt te sem gondolod hogy a pl-re lett volna esélyünk. egy-két hazai kupát bármelyik pl csapat nyerhet, kijöhet a lépés bárkinek. de nem érnek semmit, ha nincs jövőkép, hosszú távú tervezés. most van cél, van folyamatábránk és van remény hosszú távon stabil top4-re, még úgy is hogy top 6 van már.

          • fantom

            Hát nagyobb esélyünk nem lesz mint BR idejében volt, de Benítezzel is 2009-ben nagyon nagy esély volt rá.
            A Spursnek is több esélye volt már, és tőlük végképp nem vagyunk különbek. Nem kéne ennyire lesajnálni magunkat, semmivel sem vagyunk gyengébbek, Klopp is szinte teljes támogatást kap ahogy Pep vagy Mou is, csak Klopp nem nagyon akar élni ezzel.
            Ha tegyük fel az elkövetkező 2-3 évben sem lesz semmi siker akkor már érdemes lesz magunkba nézni. A legjobb edzők szinte mind a PL-ben vannak, tavaly volt Conte éve, az idei Pep/Mou éve lesz, Kloppé is el kell hogy jöjjön valamikor mostmár, mert oké hogy mi nem vagyunk képesek egy nyár alatt egy komplett elöregedett posztot lecserélni zsír új csilli-villire, de attól is messze vagyunk hogy egyszer ne nekünk jöjjön ki a lépés.

          • hajnaldzsi

            Azért valaki elég nagy átkot rakott erre a klubra valamikor 1990-ben. Szinte semmi nem jön össze, ami a bajnokságot illeti. Gyakorlatilag – de nagyon fáj ezt kimondani – a Liverpool a PL Újpestje. De elképzelhető, hogy most fordul a kocka és begyaluljuk a MU-t a földbe 4-0-val és utána elindul minden mint a karikabaszás és bajnokságok zsinórban meg BL meg apjafasza. Csak nehéz ezt úgy elhinni, hogy egy Can-t sem tudunk megtartani.

          • Borvirag

            Vagy legalább hoznának helyette három Pogbát :)

          • bag

            Khhmmm, azért a Poolt NE egy Újpesthez hasonlítsuk már, pls

          • bag

            szépen felmondtad a mantrát, grat! A valóság ezzel szemben az, hogy az istenített Pl top4 BL kombó ellenére sem tudtunk normálisan elvárható módon igazolni/csapatot erősíteni, mert ok jött Salah, de nem ő volt a hiányzó láncszem…

          • macca8

            Te meg még mindig nem tudsz más lemezt feltenni

          • bag

            miért is? rendben a folyamatábra, világos a fejlődési irány, papíron a minden ok, a valóság azonban más!
            Miért félsz a kifejezéstől, hogy Klopp stábja súlyosan elszúrta az átigazolási szezont/ megvezették Kloppot?
            Semmi bajom az egyiptomival, jó hogy itt van stb, de sajna nem a kút a mély, hanem a kötél rövid…

          • macca8

            Lassan kloppot már mindenki megvezeti, Lol. Ugyanezt toltad Kenny és Comolli eseteben is. Szted klopp hülye? Szted buvac vagy kravietz azért dolgozik vele kb 10 éve, h megvezessek? Hagyjuk már ezt az ostobaságot!
            Azt meg nem tudom, hogyan lehetne elbabozni neked, h egy csődből kimentett klub visszavezetése az elitbe egy teljesen megváltozott környezetben nem korlátlan anyagi forrásokkal, kicsit több időbe telik.

          • ilMagnificoFabio

            Sokadszorra olvasom ezt tőled, de az érvelés eddig mindig kimaradt (mondjuk keveset járok erre, az is igaz). Pontosan mi alapján sikerült elválasztani Klopp és a stábja szerepét az eredmények alakulásában? Tekintve, hogy Buvac és (ha jól rémlik) Krawietz is egész edzői karrierje során mellette voltak.
            Nyilván nem szimpátia alapján…

          • liverbörd (cluster headache)

            2010 óta jött szinte az egész keretünk. 2010-ben sanszunk sem volt semmire, most meg sima top 4 esélyesek vagyunk azokkal akiket azóta igazoltunk. klopp igazolásia közül egy konkrét flop-ot sem tudnék mondani.

          • broaf

            Előtte három évvel még BL döntőt játszottunk. Tény, hogy a rombolás gyorsabban ment, mint a visszakapaszkodás.

          • macca8

            Ja, csak hg közben csődbe juttatta a klubot. Az is megvan?

          • liverbörd (cluster headache)

            igen, bl döntőt játszottunk, de közben a tulajok eladósították a klubot.

          • macca8

            Ennek eredménye volt az ezüst és a tavalyi top4, a kupadontok. Uh van előrelépés, és nemcsak a pályán kívüli stabil működésben, stadionbovitesben

          • Mel

            Erre mar senki nem emlekszik. Csak a gyozelem szamit. A szurkolot csak a silverware erdekli.

          • Robbie_Fowler

            a you”ll NEVER walk alone az nem érdekli a liverpool szurkolót?

          • Borvirag

            Ha már a példánál járunk, a PL egy olyan üzleti terület, ahol a szinten tartáshoz is közel duplázni kell a béreket. A tradíció ma már nem nagyon számít, véleményem szerint két alapvető terület van, ami számít: a szakmai munka és a tőkeerő. Sajnos a kettő némileg összefügg, ha van sok pénzed, a legjobb szakembereket is meg tudod fizetni és ilyen szempontból mindegy, hogy irodistáról vagy játékosról van szó.

  • Fakjú világ, meg selejtezők, meg amúgy is, fuck everything

    http://www.liverpoolfc.com/news/first-team/277738-sadio-mane-sustains-hamstring-injury

    • Poco77

      6 hét? “Nagyon jó!”

      • Chris

        Sevilla meccsre visszaterhet

    • Borvirag

      Liverpool way, még csak CAF se kell hozzá, hogy a januári köd réme megjelenjen. Innen a kármentés lehet a top prio, nem a felzárkózás, hanem a leszakadás elkerülése. De legalább lesz mire fogni.

    • comebackXabi

      #szarminden. A kovetkezo ket Pl, es egy Bl meccsen el is dolhet mit akarunk a szezontol.

      • Poco77

        Várjunk még van egy Brazil válogatott meccs is.

      • fantom

        nem mintha a teljes támadószekcióval annyira ment volt, de nélküle a széttárt karos döntésképtelenségre Mou védelme ellen jóval nagyobb az esély

    • Crouchy_289

      NR1 prionak szeretném mostantól igazolásoknál, hogy ne legyenek válogatottak…

      • + 30k / hét ha lemondják. win-win

      • Borvirag

        De b+ ha ide igazol, ne adj isten jól is teljesít, egyből behívják őket….

    • Jó, cou felmegy AM-be, azért még nem dőlt össze a világ.

      Majd ha salah is kiesik, akkor lesz meleg.

      • Poco77

        Ha nem sérül meg ma, illetve holnap

      • comebackXabi

        Csak ezzel az a baj, hogy a kozeppalyank kreativitasa a nullahoz kozelit a hendocangini trioval

        • nekem még töretlen a bizalmam – valamiért – oxban, most jött el az idő, hogy villantson

          • ktamas

            Milner lesz az!

          • Én is bírom a srácot amúgy, és remélem, hogy Moreno lesz neki a példa!

    • Konig74

      Engem az érdekelne, hogy vezetésnél, a Zöld-foki szigetek ellen, a 89. percben mi a retkes ****t keresett a pályán?

    • Rynald

      És mit tesz a sors, rögtön bemutat CB-be is meg szélsőbe is, hogyan bírja a hiányos keret

      • macca8

        Annyira hiányos, h Ox vagy cou is bevethető a helyen. Tényleg b pocsék cserék

        • Rynald

          Hát egyik se ugyanaz a prototípus. Meglátjuk

          • macca8

            Mások, de minőségi pótlások

          • Rynald

            És ha nem működik velük ugyanaz a játék (még annyira sem mint most), vajon hány meccsig fogja erőltetni Klopp ugyanazt?
            Már igy is kicsit az az erzesem, hogy ő eltökélte, hogy egy játékot nyom orrvérzésig, mert ebben hisz, hogy majd jó lesz. Játékost nem vesz mást, hanem ragaszkodik ahhoz a pár célponthoz, és taktikailag is köti az ebet a karóhoz. És lehet hogy majd egyszer ez működni is fog, csak mintha közben ezzel a szezonnal úgy elfelejtenénk foglalkozni

          • macca8

            nem felejtettünk el, ő is pontosan tudja, h eredménykényszer van, de mint minden jó, klasszis manager, a saját útjában hisz. top5-10 manager egyike, sztem ennyit igazán megérdemel, h megvárjuk, mi lesz belőle

    • Chris

      Najomindenkielmehetapicsaba. En mar kezdem jobban varni a Roma-Napoli meccset mint a Pool-MU-t. Szar minden

  • Borvirag

    Nyugi, az NFL-t sem mindig a legjobb csapat nyeri, hanem a legsérülésmentesebb… :)

    • kisdobos77

      go go GB :)

  • Bócz Zoli

    Mondom rajtunk van a piklézsia!

    • nordsee

      Meg kellett néznem, kiderült rajtunk van, de nem az. Prikézsia van.

      • Bócz Zoli

        A lovin hallottam sokat ezt a kifejezést.De már piklézsiaként.

  • Chris

    Ize, Lallana nem ebben a honapban terhet vissza?

    • Konig74

      Nem hiszem.

    • LudasMatt

      Sztem Nov vége December lesz az meg utána még egy hónap mire meccsfitt lesz.

    • liverpudlian93

      de

  • LudasMatt

    na akkor most kéne betolni a dájmondot,
    Emre
    Hendo-Cou
    Firmino
    Salah-Studge/Solanke

    • Chris

      nem lesz

      • LudasMatt

        tudom :(

    • Kíváncsi vagyok Ox mikor fog már kezdeni, mert nagyon itt lenne már az ideje

      • kerteminde

        Úgy érzem nem ő lesz a megváltó ( de ne legyen igazam )

        • Én sem, de ha már kiadtunk érte egy Carrolnyit akkor kapja meg az esélyt bőven.

      • Fowler_

        Majd ha kiérdemli a csereként nyújtott teljesítményével

      • LudasMatt

        sztem Klopp nagyon fokozatosan fogja betenni, és nem a united ellen fog először kezdeni, de persze a rák tudja, az ellenkezőjére is lehet érveket hozni.

    • Enzo

      természetesen lefelé görgetve olvastam, úgyhogy itt már előre fogtam a fejem, hogy “nabazmeg, Mané?…. Mané.”

  • mindenhol vannak jó emberek, még a toszkán istenháta mögött, Mensonéban is: https://uploads.disquscdn.com/images/b8102cff39f82bfbe27699581e143a6c1a1be7a47bd965a578d8ad337b0ee357.jpg

    • Toscanában semmi sincs Isten háta mögött

      • azért mi megpróbáljuk felkutatni :)

        • szerintem félreértesz, azt próbáltam mondani, hogy annyira fasza hely, hogy nem az Isten háta megett vannak a dolgok.

    • Chris

      Tripadvisor dijas?

    • RatkóLaci

      Ezt hogy szúrtad ki? Írtál egy kép értelmező szoftvert?

      • volt időm nézelődni az étteremben és elütött a szokásos olasz étterem dísztárgyaitól :)

        • RatkóLaci

          Ja ott voltál és ezt te fényképezted.

    • LudasMatt

      azért egy Aquilani mez még elférne a falon. :D

      • *Dossena

        • fantom

          Balotelli

          • LudasMatt

            Borini. És ezzel ugy kb ki is lőttük az összes olaszt. Vagy volt még?

          • fantom

            Cavalieri-re gondoltam, de gugli szerint ő brazil, nekem se jut több eszembe

          • LudasMatt

            meg Doninak is elég talján neve van, de ő is brazil.

  • kerteminde

    Nem is tudtam, hogy Babel megint bent van a holland válogatottban :)

  • Borvirag

    Babel újra válogatott! :)

    • mezter

      Egyel alattad…. :D

    • fantom

      emmát

  • vadkacsa

    Ezzel a feröer meccsel is vallatni lehetne.

    • bakfi

      kivel jáccanak?

      • vadkacsa

        velünk

    • Poco77

      Az is hülye aki nézi :D

      • LudasMatt

        azért ez így durva, de tény hogy nem szólnék meg senkit aki nem nézi.

        • Poco77

          Én is nézem.

          • fantom

            Ha a szózattal hangolnának sokkal jobb lenne ez a csapat. Már nekem tv nézőnek az életkedvét elveszi amikor végighallgatom azt a siránkozást és önsajnáltatást, hát még a játékosok akik végigéneklik..

          • 42 (Jürgen Hasselklopp)

            Én Billy Talent – Viking March Death-et javasolnám, de kinek mi.

          • Enzo

            kiváló választás! (főleg a legvége, az b@szott nagy)

          • 42 (Jürgen Hasselklopp)

            Jate-kupára menet mindig ez volt az utolsó szám, amit hallgattam mielőtt a pályára felléptem :D

      • vadkacsa

        De van söröm.

        • Poco77

          Úgy ki lehet bírni

        • 42 (Jürgen Hasselklopp)

          Az baj, ha nem lenne meccs is találnék kifogást, miért igyak, így max a mennyiségre tudok választ adni.

          • vadkacsa

            Főleg ha tele van cseh sörrel a hűtő.

    • 42 (Jürgen Hasselklopp)

      Urunk meghallgatott és Eppel-Böde csere lőn.

      • vadkacsa

        Jöhet a zsíroskenyèr.

        • 42 (Jürgen Hasselklopp)

          Jött.

    • T.Watson

      Skandálják,hogy kurva gyenge,erre Hajdú B. és akkor újra a nagyon halvány! :-D

  • Mel

    Na hatha meg a ket brazilbol leserul valamelyik, az lesz am a csudajo, bammeg.

  • Borvirag

    Egy volt, egy jelenlegi és egy (talán) leendő Liverpool játékos a holland válogatottban.

  • Borvirag

    Off: u17 vébén Irán-Németország 4-0
    Ledöbbentett…

  • kerteminde

    A zsíroskenyérről hogy bepattant :)

    • fantom

      Ennyi szögletből/beadásból mi (LFC) is többet nyeltünk volna :D

      • Poco77

        Le kell szerződtetni a feröeri védelmet

      • kerteminde

        Jó, de az LFC ellen azért focisták játszanak általában :) ezek meg….

        • fantom

          lehetséges, de utóbbi időben úgy tűnt hogy bárkitől, bárhonnan, bármikor, bármennyit :)

          • Poco77

            Csak el kell találni a kaput főleg ha Kairus áll bent

  • Enzo

    vanúj